2014年6月25日 星期三

【handmade】best day

 
真不敢相信我的FB:眼底與指間/moon lee也默默地兩歲了
兩年的新加坡生活終於在這半年也更進入軌道
更加熟悉這個又愛又恨的fine city!!
我一直記得Mr.85總是提醒我既來之則安之
調整好自己的態度
也才能讓自己的打包人生更寬闊
:D
 
 
就讓我們一起來慶祝兩週年吧!!! :D
如果你喜歡這些tags
趕緊幫我的FB按個讚
並在tags這篇po文底下留言給moon
我將會在6/30晚上9:00隨機抽出五位朋友
送出這五張小卡唷!
 
 
【GIVEAWAY】
 
YES!! My FB page is turning 2 years old!! hahaha!!
Let's celebrate!!!!
How about the tags giveaway???
If you like these tags above, please come to my FB page:
Like it and leave a message under the post.
I'm goin to pick 5 random winners on 6/30!
All the best!! My friends!!
 
 
p.s.
Love the open road chipboards so much!!
Also, it was so much fun to make different tags for friends!! <3
 
 
========================【handmade】========================
 
1.
看著這些新到手的材料
忍不住就開工囉!
 
 
 
2.
好愛棉繩的效果
如果沒記錯應該是大創買來的好物唷!:P
 
3.
平常捨不得用的厚圖卡
其實拿來做成小卡不但迅速
又可以顯現層次感
拿來送人也顯得很彭派啊!
 
 
4.
我的葉子打洞器竟然壞了!
壽終正寢前還是很努力地完成他的工作
看來得趕緊再買一個呀! ><"
 
5.
papers: studio calico/ bo bunny
chipboard: crate paper/ studio calico
stamps: webster's pages
 
 
 
 
 
 

1 則留言:

Jo Nevill 提到...

Fabulous tags.

Thank you for joining us at Simon Says Wednesday Challenge this week.

Jo x